Győzz meg és uralkodj! - A meggyőzés tudományának üzleti gyakorlata (új kiadás)

Győzz meg és uralkodj! - A meggyőzés tudományának üzleti gyakorlata (új kiadás)

Újszászi Bogár László
Kötési mód
puha kötés
Kiadó
Kreatív Kontroll Kft.
Kiadás éve
2022
Terjedelme
130 oldal
Dimenzió
130 mm x 195 mm x 7 mm
Vonalkód
9786158116244

Győzz meg és uralkodj! - A meggyőzés tudományának üzleti gyakorlata (új kiadás)


"„Szerintem minden jól ment, de a végén mégsem nálam vásárolt az ügyfél és nem értem, mi lehetett a gond.”
Rengeteg értékesítő tanácstalan, mert úgy érzi, elméletileg mindent jól csinált, de mégsem járt sikerrel. A leggyakoribb problémák egyike, hogy amikor a tárgyalópartner máshogy reagál, mint amire az üzletkötő számított, akkor teret kap az erőszakoskodás – és ez gyakran nem is tudatosul.
Ilyenkor a meggyőzés tukmálásba csap át, amitől az ügyféljelölt menekül.
De vajon lehet tudatosan és rámenősség nélkül irányítani az emberek figyelmét?
Hol vérzik el a legtöbb értékesítő?
És egyáltalán: a befolyásolás etikus?
A Győzz meg és uralkodj többek között ezekre a kérdésekre adja meg a választ – sallangok nélkül. A tudományos eredményeket való életből vett üzleti példákkal illusztrálja és közérthető nyelven adja át mindenkinek, aki meggyőzőbben szeretne kommunikálni.

Dr. Újszászi Bogár László az üzleti életben is aktív egyetemi oktató, aki azokban a meggyőzéstechnikai eszközökben hisz, amelyeket ő vagy egy hazánkban elismert kutató minimum 300–500 fős mintán tesztelt – és amelyek legalább 5–8%-os javulást hoztak a vizsgálatok során.
Az általa kidolgozott BDA-modellt már a Dubai University-n is tanítják és olyan nagyvállalatok támaszkodnak rendszeresen a szakértelmére, mint az Opten, a Lindab, a Dow Dupont vagy a Konica Minolta.

A könyv szerkesztője, Tabajdi Enikő végzettsége szerint élelmiszermérnök és közgazdász. Egyetemi tanulmányai után a Kreatív Kontrollnál helyezkedett el, ahol megtanulta, hogyan kell úgy megírni egy termék landing oldalát, hogy az 10 millió forintot meghaladó bevételt hozzon.
Senior copywriterként nemcsak az értékesítési, hanem a tartalmi szövegírásban is otthonosan mozog, érdeklődési köre pedig a pszichológiára is kiterjed – mindez nagy segítségére volt a szerkesztési munkában."
Borító ár:
4 990 Ft
Korábbi ár:
3 493 Ft
Online ár:
3 643 Ft
- 27%
+1% TündérPont
Törzsvásárlói kártya, amire Tündérpontokat gyűjthet A termék megvásárlása után +360 Tündérpont jár regisztrált felhasználóink számára.
Hírlevél feliratkozás
Érdeklődési körök kiválasztása