A meggyőzés tudománya /Hogyan érjük el, hogy mások azt tegyék, amit szeretnénk?
A meggyőzés tudománya /Hogyan érjük el, hogy mások azt tegyék, amit szeretnénk?
Susan M. Weinschenk
Kötési mód
puha kötés
Kiadó
HVG Könyvek
Kiadás éve
2015
Terjedelme
280 oldal
Dimenzió
145 mm x 210 mm x 14 mm
Vonalkód
9789633042243
Termékazonosító
00209014
A meggyőzés tudománya /Hogyan érjük el, hogy mások azt tegyék, amit szeretnénk?
Mindannyian szeretnénk érvényesíteni az akaratunkat - akár azt akarjuk elérni, hogy a vevők tőlünk vásároljanak, a beszállítóink jó áron kínálják a portékájukat, a beosztottjaink önállóbban dolgozzanak, vagy hogy a házastársunk vacsorával várjon haza. Ahelyett, hogy a megszokott taktikáinkat alkalmaznánk, amelyek vagy működnek (vagy sem), fordítsuk inkább a javunkra a pszichológia és az agykutatás eredményeit, és ösztönözzünk másokat arra, hogy megtegyék - sőt meg akarják tenni - azt, amit szeretnénk.
Ebben a könyvben megismerkedhetünk az embereket motiváló hét hajtóerővel, az ezekkel kapcsolatos kutatásokkal és a kiaknázásukra alkalmas konkrét stratégiákkal.
Susan Weinschenk PhD-fokozattal rendelkezik viselkedéspszichológiából. Harmincöt éves pályafutása során üzleti szituációkban alkalmazta az emberi viselkedés pszichológiai kutatásának eredményeit. Számos könyv szerzője, világszerte népszerű előadó, a Fortune magazin 1000-es listáján szereplő vállalatok, oktatási intézmények, kormányszervezetek és non-profit szervezetek tanácsadója.
Borító ár:
3 900 Ft
Korábbi ár:
2 730 Ft
Online ár:
2 847 Ft
- 27%
Utolsó példányok. A megrendelés rögzítéséig elfogyhat!
1% TündérPont
A termék megvásárlása után +0 Tündérpont jár regisztrált felhasználóink számára.