STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS - STRATÉGIA, TERVEZÉS, MÓDSZEREK /MENEDZSMENT

STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS - STRATÉGIA, TERVEZÉS, MÓDSZEREK /MENEDZSMENT

Vonalkód
9789630594738
Termékazonosító
00205728

STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS - STRATÉGIA, TERVEZÉS, MÓDSZEREK /MENEDZSMENT


A fontosabb fogalmak definiálását (Bevezetés) követően a szerzők a 2. fejezetben áttekintést adnak a stratégiai történeti fejlődéséről, ahol az egyes fejlődési szakaszok jellemzőivel ismerkedhet meg az olvasó.
A stratégiai elemzéssel foglalkozó 3. fejezet bemutatja a külső környezet, a vállalati belső adottságok és képességek szerepét és elemzési módszereit, amelyek megalapozzák a stratégia kidolgozását.

A 4. fejezet a stratégia kialakításának különböző szintjeit és összetevőit tárgyalja:
- küldetés és jövőkép megfogalmazása
- vállalati szintű stratégiák választéka
- portfolió stratégiák
- üzletági szintű versenystratégiák
- stratégiai szövetségek és nemzetközi stratégiák

A könyv 5. fejezete a stratégia megvalósításának előkészítésével, ezen belül is konkrétan a projektek tervezésével és vezetésével kapcsolatos ismereteket foglalja össze.
Az utolsó, 6. fejezet az üzleti tervezés szerepét, kidolgozásának folyamatát és a terv tartalmának fontosabb jellemzőit mutatja be.
Borító ár:
3 490 Ft
Korábbi ár:
3 490 Ft
Online ár:
2 967 Ft
- 15%


Jelenleg nem kapható!
1% TündérPont
Hírlevél feliratkozás
Érdeklődési körök kiválasztása