MI AZ A BRANDING? /A DESIGN KÉZIKÖNYVEI

MI AZ A BRANDING? /A DESIGN KÉZIKÖNYVEI

Vonalkód
9789632440682
Termékazonosító
00167628

MI AZ A BRANDING? /A DESIGN KÉZIKÖNYVEI


Háttér A globalizáció elo~retörésével a termékek és szolgáltatások sikerében egyre fontosabb szerepet játszik az eredményes márkaépítés. Jelen kötet közértheto~en és szemléletesen segít eligazodni e szerteágazó szakterület legfontosabb kérdéseiben. Létezo~ márkák titkairól lebbenti fel a fátylat, elemzi a márkaépítés folyamatát, valamint névadási, pozicionálási, arculattervezési és promóciós szempontokat mutat be. Ezek az ismeretek a márkamenedzsmenttel kapcsolatos gyakorlati problémák megoldásakor is jól hasznosíthatók. Anatómia A könyv kitér a branding összetett témaköréhez kapcsolódó, változatos szakterületek rövid bemutatására. Megismerhetjük a márkaépítés legfontosabb elemeit, például a pozicionálást, a történet mesélést, a designt, az árképzést és a kapcsolattartást. Emellett megtudhatjuk, hogy a márkaépítés miként alkalmazható – a termékeken és szolgáltatásokon túl – szervezetekre, emberekre és helyszínekre, valamint azt is, hogy segítségével milyen eredmények érheto~k el. Portfóliók és esettanulmányok A világ különbözo~ pontjain tevékenykedo~ ügynökségek munkáit bemutató portfóliókból és esettanulmányokból kiderül, hogy az ismertetett márkák mito~l mu^ködnek, miként hatnak és hogy példájukból milyen tanulságokat lehet levonni. Az elméleti szempontokra és a tervezés knowhow-jára fokuszáló elemzésekbo~l megtudhatjuk, milyen komoly kihívást jelentenek az észlelés nehezen megfogható folyamatai, a kulturális sajátosságok és az összetartozás éreztetése, miközben a csomagolástervezés, a jelzésrendszerek és a webes megjelenés buktatóival is meg kell birkózni. A bemutatott esetek gondolatébreszto~ példaként szolgálhatnak tervezo~k és szakemberek számára egyaránt.
Borító ár:
6 995 Ft
Korábbi ár:
6 995 Ft
Online ár:
5 246 Ft
- 25%


Jelenleg nem kapható!
1% TündérPont
Hírlevél feliratkozás
Érdeklődési körök kiválasztása