Businessmarketing-menedzsment /Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása
Businessmarketing-menedzsment /Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása
Vonalkód
9789630595346
Termékazonosító
00212389
Businessmarketing-menedzsment /Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása
A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul nehéz a marketingszemlélet elsajátítása. A legnagyobb akadályt a döntéshozók gyakori szakmai csőlátása jelenti. Emellett a businessmarketinget sokan azonosítják a fogyasztói piac marketingpraktikáival. Piskóti István régen várt könyve eloszlatja a tévhiteket és előítéleteket. Dicséretes szakmai igényességgel vezeti végig az olvasót a vállalati piac döntéseinek marketingszempontjain. Nem csak marketingeseknek kötelező olvasmány.
Dr. Veres Zoltán
tanszékvezető egyetemi tanár
Pannon Egyetem, Veszprém
Üzletemberként azt vallom, hogy a marketing akkor eredményes, ha általa bővülnek piacaink, nő a forgalmunk és a bevételünk. Vagyis hozzájárul a cég stabilitásához. Piskóti István könyve azt a tudatos marketinget helyezi középpontba, amelyre az üzleti élet vevő, és amelynek ismerete és alkalmazása nélkül felesleges kockázatot vállalnak a vállalkozások. Olyan szakkönyv született, amelynek tartalma egybecseng Philip Kotler véleményével: „A marketinget megtanulni napok kérdése. Mesterévé válni - egy életen át tart."
Dr. Barkóczi István, vezérigazgató, FUX Zrt.
az Eszak-Magyarországi Munkaadói és Gazdasági Közösség elnöke
Borító ár:
5 500 Ft
Korábbi ár:
4 675 Ft
Online ár:
4 675 Ft
- 15%
Jelenleg nem kapható!
+1% TündérPont
A termék megvásárlása után +460 Tündérpont jár regisztrált felhasználóink számára.