Businessmarketing-menedzsment /Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása

Businessmarketing-menedzsment /Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása

Piskóti István
Kötési mód
puha kötés
Kiadó
Akadémiai Kiadó Zrt.
Kiadás éve
2016
Terjedelme
376 oldal
Dimenzió
165 mm x 240 mm x 18 mm
Vonalkód
9789630595346

Businessmarketing-menedzsment /Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása


A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul nehéz a marketingszemlélet elsajátítása. A legnagyobb akadályt a döntéshozók gyakori szakmai csőlátása jelenti. Emellett a businessmarketinget sokan azonosítják a fogyasztói piac marketingpraktikáival. Piskóti István régen várt könyve eloszlatja a tévhiteket és előítéleteket. Dicséretes szakmai igényességgel vezeti végig az olvasót a vállalati piac döntéseinek marketingszempontjain. Nem csak marketingeseknek kötelező olvasmány.
Dr. Veres Zoltán
tanszékvezető egyetemi tanár
Pannon Egyetem, Veszprém
Üzletemberként azt vallom, hogy a marketing akkor eredményes, ha általa bővülnek piacaink, nő a forgalmunk és a bevételünk. Vagyis hozzájárul a cég stabilitásához. Piskóti István könyve azt a tudatos marketinget helyezi középpontba, amelyre az üzleti élet vevő, és amelynek ismerete és alkalmazása nélkül felesleges kockázatot vállalnak a vállalkozások. Olyan szakkönyv született, amelynek tartalma egybecseng Philip Kotler véleményével: „A marketinget megtanulni napok kérdése. Mesterévé válni - egy életen át tart."

Dr. Barkóczi István, vezérigazgató, FUX Zrt.
az Eszak-Magyarországi Munkaadói és Gazdasági Közösség elnöke
Borító ár:
5 500 Ft
Korábbi ár:
4 675 Ft
Online ár:
4 675 Ft
- 15%
Utolsó példányok. A megrendelés rögzítéséig elfogyhat!
+1% TündérPont
Hírlevél feliratkozás
Érdeklődési körök kiválasztása