A 80/20 elv az eladásban és a marketingben - A Pareto-elv továbbfejlesztése az eladásban és a marketingben

A 80/20 elv az eladásban és a marketingben - A Pareto-elv továbbfejlesztése az eladásban és a marketingben

Vonalkód
9786155732577

A 80/20 elv az eladásban és a marketingben - A Pareto-elv továbbfejlesztése az eladásban és a marketingben


Az úgynevezett Pareto elv hihetetlen, jótéteményekkel jár. Sokan hallottak róla, rendszerint 80/20 szabályként, de mostanáig csak megvonták erre a vállukat. Akár marketinges vagy, akár cégtulajdonos, akár sikeres szeretnél lenni, a 80/20 szabályról való töprengés Perry Marshall értelmezésében a legjobb amit ajánlhatunk. Ken McCarthy, az Amarcord elnök Időnként feltűnik egy könyv, amely pontosan a megfelelő üzenetet közvetíti a megfelelő időben. Ez is egy ilyen könyv, amely mérföldkőnek bizonyult a marketinges világban. Perry Marshall Richard Kochnak a 80/20 szabályról szóló könyvét olvasva jött rá, hogy az Elv mindenütt jelen van, aki felismeri, annak a javát szolgálja. A szerző végigvezet egy teljes üzleti kurzuson, amely a marketinggel, személyes hatékonysággal, időgazdálkodással, reklámmal, a munkaerő szervezéssel, a forgalom feltornászásával, a piaci hegemónia megszerzésével és az igazi nagy áttöréssel foglalkozik. A szerző a földteke legjobb piaci szakértőivel konzultált több, mint egy évtizeden keresztül. Nála mélyebben senki nem tolmácsolta a 80/20 el, azaz az újraértelmezett Pareto elv lényegét. Működőképes, lényegre törő stratégiái és a bemutatott példák sorsdöntőek lehetnek azok számára, akik új szintre akarják emelni cégüket és életüket. A 80/20 elv nem jó tanács, hanem természeti törvény és életforma.
Borító ár:
4 490 Ft
Korábbi ár:
4 490 Ft
Online ár:
3 278 Ft
- 27%


Jelenleg nem kapható!
+1% TündérPont
Hírlevél feliratkozás
Érdeklődési körök kiválasztása