A marketingcsatorna menedzselése /Marketing

A marketingcsatorna menedzselése /Marketing

Kopcsay László
Kötési mód
puha kötés
Kiadó
Akadémiai Kiadó Zrt.
Kiadás éve
2014
Terjedelme
260 oldal
Dimenzió
165 mm x 235 mm x 10 mm
Vonalkód
9789630594387
Hogyan jut el a termék a fogyasztókhoz? S hogyan kellene eljutnia? Valóság és álom az értékesítési csatornák menedzseléséről. Ez Kopcsay László könyve. Olyan gyakorlatorientált leírás és elemzés a marketingcsatornákról, amely végig szilárd elméleti alapokon nyugszik. Kiváló, a mindennapi gyakorlatból származó példákkal mutatja be az értékesítési lánc szereplőinek sajátosságait, feladatait, és lehetővé teszi a marketing és a logisztika kapcsolódási és eltérési pontjainak megértését és megismerését. A magyar szakirodalomban elsőként, alapos és összefoglaló bemutatását adja a különböző termékcsoportokra jellemző értékesítési csatornáknak, nem feledkezve el a legújabb tendenciákról sem. Őszinte szívvel ajánlom a könyvet a felsőoktatás hallgatói és tanárai, illetve a kereskedelem dolgozói, menedzserei számára azzal, hogy elolvasása után sokkal jobban megérthetik az értékesítési folyamat miértjeit.

Prof. Dr. Józsa László

Széchenyi István Egyetem (Győr), Selye János Egyetem (Révkomárom)
Eredeti ára: 4 850 Ft
4 123 Ft Internetes ár (fizetendő)
15 %
1% TündérPont
Jelenleg nem kapható!
Törzsvásárlói kártya, amire Tündérpontokat gyűjthet A termék megvásárlása után +412 Tündérpont jár regisztrált felhasználóink számára.
Hírlevél feliratkozás
Érdeklődési körök kiválasztása