Ön most egy olyan könyvet tart a kezében, amely a legszélesebb látókörrel,
a legfrissebb példák kiemelésével, imponáló éleslátással mutatja be
a marketing és a szórakoztatás világának különös találkozását.
Sas István
reklámpszichológus, reklámfilmrendező
Papp-Váry Árpád könyve a 21. századi „edutainment" műfaj eklatáns példája:
szórakoztatva okít. A filmekből, televíziós produkciókból vett példákon,
színes sztorikon átívelve az olvasó szinte észrevétlenül szippantja
magába a jogi, történelmi, képalkotási és egyéb média vonatkozású kemény
információkat.
Dr. Koltai Andrea
kereskedelmi vezető, Chello Central Europe
Ez a könyv hiánypótló és iránymutató mű a termékelhelyezésről. Jó elméleti
alapot ad marketingkommunikációs szakembereknek, de szórakoztató
olvasmány a téma iránt érdeklődő laikusnak is.
Nagy László
head of branded entertainment, Havas Media
Borító ár:
4 850 Ft
Korábbi ár:
4 123 Ft
Online ár:
4 123 Ft
- 15%
Jelenleg nem kapható!
+3% TündérPont
A termék megvásárlása után +1230 Tündérpont jár regisztrált felhasználóink számára.