Fogyasztói magatartás - Mintázatok. trendek, alkalmazkodás (új kiadás)

Fogyasztói magatartás - Mintázatok. trendek, alkalmazkodás (új kiadás)

Töröcsik Mária
Kötési mód
puha kötés
Kiadó
Akadémiai Kiadó Zrt.
Kiadás éve
2022
Terjedelme
384 oldal
Dimenzió
167 mm x 240 mm x 17 mm
Vonalkód
9789634546344

Fogyasztói magatartás - Mintázatok. trendek, alkalmazkodás (új kiadás)


"Minden marketinges célja, hogy megértse célcsoportjának motivációit, és a leghatékonyabb eszközökkel szólítsa meg fogyasztóit. A gyorsan változó gazdasági és társadalmi környezetben ez egyre nagyobb kihívást jelent a szakembereknek. A könyv teljeskörűen szemlélteti a folyamatosan változó fogyasztói döntések hátterét, az elméleti megközelítés pedig jól kiegészül - sok esetben a 2020-as járványügyi világválságból vett - gyakorlati példákkal és kutatási eredményekkel. Ennek megfelelően elméleti szakemberek mellett a marketing területen dolgozóknak is rendkívül hasznos olvasmány."

Békefi László, ügyvezető igazgató, Coca-Cola HBC Magyarország

"A mindig változó fogyasztói viselkedésről szól Törőcsik Mária és Szűcs Krisztián könyve aktuálisan, sokszínűen, közérthetően és egyúttal tudományos igényességgel. A könyv egyrészt épít a fogyasztói magatartás területén elért hazai és nemzetközi kutatási eredményekre, másrészt az elméleti részekhez válogatott konkrét példák biztosítják azt, hogy az olvasó megértse és jól értse mindazt, ami a fogyasztók világából megismerhető. Különösen szemléletesek a könyv ábrái és táblázatai, amelyek sokszor szellemesen és nem utolsósorban jól megjegyezhetően mutatják a lényeget. Továbbgondolkodásra ösztönző, inspiráló olvasmány a fogyasztókkal foglalkozó diákoknak, oktatóknak és szakembereknek!"

Dr. Neulinger Ágnes, egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem
Borító ár:
6 300 Ft
Korábbi ár:
5 355 Ft
Online ár:
5 355 Ft
- 15%
Utolsó példányok. A megrendelés rögzítéséig elfogyhat!
+1% TündérPont
Hírlevél feliratkozás
Érdeklődési körök kiválasztása