Ogilvy a reklámról a digitális korban

Ogilvy a reklámról a digitális korban

Miles Young
Kötési mód
keménytábla
Kiadó
Kossuth Kiadó
Kiadás éve
2018
Terjedelme
288 oldal
Dimenzió
195 mm x 255 mm x 22 mm
Vonalkód
9789630992640

Ogilvy a reklámról a digitális korban


A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak "zaját," hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak:

A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ
A DIGITÁLIS ÖKOSZISZTÉMA
A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZŐ INTELLIGENS TARTALMAK
A LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS KERESKEDELEM
A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM KÖZTI VISZONY
A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA
A BIG DATA JELENTŐSÉGE
AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVŐ PIACOK
Borító ár:
7 500 Ft
Korábbi ár:
3 750 Ft
Online ár:
5 475 Ft
- 27%
Utolsó példányok. A megrendelés rögzítéséig elfogyhat!
+3% TündérPont
Törzsvásárlói kártya, amire Tündérpontokat gyűjthet A termék megvásárlása után +1620 Tündérpont jár regisztrált felhasználóink számára.
Hírlevél feliratkozás
Érdeklődési körök kiválasztása