Hogyan (ne) tervezz? - 66 hiba, amit elkövethetsz a marketingben

Hogyan (ne) tervezz? - 66 hiba, amit elkövethetsz a marketingben

Les Binet, Sarah Carter
Kötési mód
puha kötés
Kiadó
HVG Könyvek
Kiadás éve
2022
Terjedelme
352 oldal
Dimenzió
160 mm x 210 mm x 27 mm
Vonalkód
9789635651757

Hogyan (ne) tervezz? - 66 hiba, amit elkövethetsz a marketingben


A két elismert kommunikációs stratéga átfogó, mégis rendkívül könnyen követhető gyakorlati útmutatót ad a hatékony marketingstratégia tervezéséhez. A folyamat legfontosabb lépéseit bemutató kötet a célok meghatározásától és a 4P-től kezdve a kutatáson, a briefingen, a kreatív fejlesztésen és a médiatervezésen át a hatékonyság és a hatásosság méréséig minden területen hasznos információt nyújt. A kétperces ellenőrző listák, a jó és rossz gyakorlatok és az esettanulmányok sokat segítenek abban, hogy tökéletesíthessük a marketingstratégiánkat. „Minden szakmának szüksége van egy szilárd alapokat adó útmutatóra, amely rendet rak a fejekben, és megbízható támaszt nyújt kétségek esetén. A marketingkommunikációnak ez a könyv a nagykönyve.” Gál Sarolta stratégiai igazgató, DDB
Borító ár:
5 900 Ft
Korábbi ár:
4 130 Ft
Online ár:
4 307 Ft
- 27%
+1% TündérPont
Hírlevél feliratkozás
Érdeklődési körök kiválasztása