Kreatív tanulás - Kreativitás az iskolában és azon kívül
Lannert Judit, Németh Szilvia
Dimenzió
165 mm x 235 mm x 56 mm
Ez a termék az árkötöttségi törvény (1997. évi CXL.törvény, VIII/A) hatálya alá tartozik, ami azt jelenti, hogy a megjelenéstől számított 1 éven belül 10 %-nál nagyobb kedvezményt a fogyasztói árból nem kaphat rá a vásárló (beleértve az ingyenes szállítási díjat és a tündérpontot is). A kedvezmények együttesen nem haladhatják meg a fogyasztói ár 10 %-át.
Kreatív tanulás - Kreativitás az iskolában és azon kívül
„Elképesztően gyorsan változó világunkban szükségünk van kreatív elmékre és kreatív megoldásokra. Márpedig a kreativitás nem luxus, nem géniuszok privilégiuma, hanem alapvető követelmény a mindennapi értelemteli létezéshez. A kreatív gondolkodás számos, egymástól távol eső ideghálózat együttműködése a szenzomotoros képességektől kezdve a végrehajtó funkciókig. Mindegyik résztvevő működése sokféleképpen fejleszthető, de van az emberiségnek egy, az oktatásban erősen félreértett és elhanyagolt kulturális eszköze, amely mindezeket egyszerre és együttműködésükben fejleszti: a művészet.
Ebben a könyvben a kreativitás különböző aspektusai tudományos igényességgel, átfogó elemzésben jelennek meg. Az iskolai lét egészen új lehetőségeit tárják fel a szerzők, akik a tudományos-szakmai ismeretek mellett sokéves iskolai tapasztalataikat is közreadják a könyvben.”
Gyarmathy Éva
„A kötet a Kreatív Partnerség oktatásfejlesztési program elméleti kereteit mutatja be, mely a kreativitás komplex iskolai fejlesztését célozza, a kreativitást a tanítás-tanulás folyamatába integráltan, a teljes személyiségfejlesztés részeként értelmezi. Ez a komplex megközelítés a magyar iskolák munkájában, vagy akár a magyar pedagógiai gondolkodásban mindmáig kevéssé érvényesült.
Emellett a könyv részletesen bemutatja egy innováció hatásvizsgálatának teljes folyamatát, ami remek példát nyújt a tényeken alapuló fejlesztésekhez és a hatásmérés lehetőségeihez. Az értelmezést és a megértést nagyban segítik a konkrét és színes iskolai esetek. A tudományos igényesség és a gyakorlati alkalmazhatóság harmonikus egyensúlya révén a könyv nemcsak oktatási segédanyagként, hanem inspirációként is szolgálhat mindazok számára, akik hisznek a kreatív oktatásban és a tanulás megújításában.”
Kopp Erika