Jóból kiváló - A tartós üzleti siker elemei
Jim Collins
Dimenzió
167 mm x 240 mm x 23 mm
Ez a termék az árkötöttségi törvény (1997. évi CXL.törvény, VIII/A) hatálya alá tartozik, ami azt jelenti, hogy a megjelenéstől számított 1 éven belül 10 %-nál nagyobb kedvezményt a fogyasztói árból nem kaphat rá a vásárló (beleértve az ingyenes szállítási díjat és a tündérpontot is). A kedvezmények együttesen nem haladhatják meg a fogyasztói ár 10 %-át.
Jóból kiváló - A tartós üzleti siker elemei
Minden idők legnagyobb üzleti könyvsikere. 1435 cég átvilágítása, 21 fős kutatócsoport, 6000 feldolgozott cikk, tanulmány, 2000 oldalnyi interjú, 384 MB számítógépes állomány és 5 esztendő - ennyi kellett Jim Collinsnak és társainak, hogy létrehozzák az összefoglalót, hogy mitől is lesz a jóból kiváló. Mármint a vállalkozások körében. Egy cég a legkülönbözőbb hatások alapján válhat naggyá (ami magában sem kis teljesítmény!), ám a csodálatos eredményt megtartani, sőt fenntartani, fokozni, az kell a kiválósághoz. Keveseknek sikerül, és annál többen keresik a kiválóság rejtélyét. Hogy ez a szerzőnek sikerült, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy Collins könyvéből már több mint 3 milliót adtak el. Ezzel minden idők legnagyobb példányszámban elkelt üzleti könyvévé vált. A könyvben sok minden terítékre kerül: vezetési képesség, marketing, stratégia, technológia kiválasztása, etika és fegyelem. Sokakból felháborodást váltottak ki Jim Collins megállapításai. Legyünk azonban nyugodtak: sokkal, de sokkal többen olvasták azokat - és okultak belőlük! Mint minden külföldön sikert aratott megállapítás és módszer esetében, most is megkérdezhetjük: vajon Magyarországon is ugyanezek a tényezők kellenek a kiválósághoz? A Hewitt Associates és a HVG ezért közösen vizsgálatot kezdeményezett idehaza. A válaszok a könyvhöz csomagolt tanulmányban találhatók.