A közösségi média botránykönyve - Hogyan kezeljük a közösségi média konfliktusat a digitális térben?

A közösségi média botránykönyve - Hogyan kezeljük a közösségi média konfliktusat a digitális térben?

Vonalkód
5901234123457
Termékazonosító
00231747

A közösségi média botránykönyve - Hogyan kezeljük a közösségi média konfliktusat a digitális térben?


"Az online felületeken szemvillanás alatt terjedhetnek a konfliktusok. Elég egy át nem gondolt gyors, vagy éppen egy megfelelő, de túl késői válasz és arra eszmélünk, hogy már a sajtó foglalkozik velünk, a vásárlók bojkottot hirdetnek, az árbevételünk pedig csökken.

Bár könnyű és gyors megoldásnak tűnhet a negatív hozzászólások törlése, bannolása, sajnos nem minden felületen tehetjük ezt meg, másrészt a mai felhasználók igencsak átlátják az oldalak működését és könnyűszerrel választhatnak egy számunkra fájóbb támadási formát. Érdemes tehát megtanulni inkább a konfliktusok megfelelő kezelését!

Könyvünkben közel 150 esettanulmányon és számos feladaton keresztül mutatjuk be kifejezetten a social media felületeken megjelenő vállalati, munkahelyi és magánéleti konfliktusok, problémák valamint panaszok típusait, megoldási és megelőzési módjait.

A kötetben a trollok, az influencerek, a nyereményjáték-vadászok, az Instagram "fake-beszállítók" és az általuk okozott konfliktusok is helyet kapnak."
Borító ár:
4 800 Ft
Korábbi ár:
3 360 Ft
Online ár:
3 504 Ft
- 27%


Jelenleg nem kapható!
1% TündérPont
Hírlevél feliratkozás
Érdeklődési körök kiválasztása