Rendelés és szállítás


Hogyan tudok rendelést leadni?

Válaszd ki a kívánt könyvet, tedd a kosárba azt a mennyiséget, amire szükséged van, majd kövesd a pénztár lépéseit. Rendelésedről e-mailben visszaigazolást küldünk, amennyiben helyesen adod meg azt.

Megrendeléseket kizárólag a www.konyvtunder.hu webcímen keresztül fogadunk. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el.


Milyen szállítási módok közül választhatok?
  • Házhozszállítás
  • Csomagpontos átvétel (pl. Foxpost, MPL, GLS)
  • Ingyenes személyes átvétel

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?

Általában 2–4 munkanapon belül kézhez kapod a csomagot. Terhelt időszakban (pl. Karácsony) a szállítási idő megnövekedhet.


Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási díj a választott kézbesítési módtól függ, pontos összeget a pénztárban láthatsz.


Honnan tudom nyomon követni a csomagomat?

A megrendelés folyamatának minden állomásáról e-mailben értesítünk mi is, illetve a választott futárszolgálat.


Mit tegyek, ha rossz címet adtam meg?

Mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot és ha még nem dolgoztuk fel a rendelésed, orvosoljuk a problémát.


Tudok utólag szállítási módot módosítani?

Nem. A szállítás módját nem tudod már módosítani, ha lezártad a rendelést. Töröltesd a rendelést e-mailben (feldolgozás előtt) és add le újra a helyes címmel.


Van lehetőség előrendelésre, ha a könyv még megjelenés előtt áll?

Igen. Előjegyzést adhatsz le a még meg nem jelent könyvekre, melyek megjelenése után e-mailes értesítést kapsz. Az e-mailben található link segítségével leadhatod a megrendelésed a könyvre.


Mit jelent a „várható megjelenés” jelzés?

A könyv előre tervezett megjelenési dátumát jelöli. A változás jogát azonban fent tartjuk.


Viszonteladó vagyok. Mi a teendőm?

A viszonteladói tudnivalókat itt találod részletesen.

Fizetés


Milyen fizetési lehetőségek vannak?
  • Bankkártyás fizetés (online)
  • Utánvét (készpénz vagy bankkártya a futárnál/átvételi ponton)
  • Előre utalás (kizárólag adószámmal rendelkező cégek és közületek esetén, 40 000 Forint kosárérték felett)

ÁFÁs számlát szeretnék. Mi a teendő?

Utánvétes személyes átvételre kért megrendelések esetén áfás számla igényed az átvételi ponton fizetés előtt kell jelezni. Amennyiben ez nem történik meg, blokkot állítunk ki a vásárlásról. Utólagosan számlát kiállítani nem áll módunkban.

Előre fizetett személyes átvételre kért rendelések és szállítással kért rendelések esetén online állítjuk ki a számlát.

Mindkét esetben add meg rendeléskor a pontos adataidat és adószámodat.

Rendelés módosítás, visszaküldés


Módosíthatom vagy lemondhatom a rendelésem?

Lezárt rendelést sajnos nem áll módunkban módosítani, mivel a rendszerünk automatikusan fogadja be és dolgozza fel a beérkezett rendeléseket, és így állítja ki róla a bizonylatokat.

Lemondani a feldolgozás előtt lehetséges.


Visszaküldhetem a könyvet, ha meggondoltam magam?

Igen, a kézhezvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. A könyv sértetlen állapotban küldhető vissza központunkba.


Mi a menete az elállásnak?

Az átvételtől számított 14 napon belül visszajuttathatod a nem kért könyvet központunkba (

1047, Perényi Zsigmond utca 15.
) új, használatlan állapotban. Ez esetben kérjük, írd meg a visszautaláshoz szükséges banki adatokat.


Mikor kapom vissza a pénzem elállás esetén?

A visszautalás folyamata 14 nap.


Csere lehetséges?

Cserére webshopunkban sajnos nincsen lehetőség, azonban élhetsz 14 napos elállási jogoddal.


Mi történik, ha sérülten érkezik a könyv?

Kérjük, azonnal jelezd ügyfélszolgálatunknak fényképpel, és díjmentesen kicseréljük vagy visszatérítjük az árát.

Könyvek és készlet


Honnan tudom, hogy egy könyv raktáron van?

Amit kosárba tudsz tenni, az készleten van. Mindig annyi a rendelkezésre álló készletünk, amennyit kosárba tudsz helyezni a rendelés pillanatában.


Mi a teendő, ha a keresett könyv jelenleg nem elérhető?

Kérjük, figyeld folyamatosan frissülő weboldalunkat. Amennyiben érkezik a könyvből, készletre kerül.

Kapcsolat


Hogyan érhetem el az ügyfélszolgálatot?

Akciók és kedvezmények


Van állandó kedvezmény vagy hűségprogram?

Igen, időszakos akciók mellett hírlevelünkre feliratkozva mindig értesülsz az aktuális kedvezményekről. A Tündérpontok gyűjtéséről itt tájékozódhatsz.


Hogyan használhatom fel a kuponkódot?

A kuponkódot a pénztárban, a „Kupon beváltása” mezőbe írva aktiválhatod.


Ajándékutalványom van. Hol és hogyan használhatom?

Amennyiben online ajándékutalvánnyal rendelkezel, azt a webshopban tudod felhasználni a rendelés összegével megegyező vagy magasabb végösszegű rendeléseknél. Az ajándékutalvány kódját a fizetés menüpontban az ajándékutalvány mezőbe tudod beírni.

Amennyiben papír alapú ajándékutalványod van, azt kizárólag az üzleteinkben tudod beváltani.


Miért nem kapok 10%-nál nagyobb kedvezményt?

A 2024 október 1. után megjelenő könyvek (1997. évi CXL.törvény, VIII/A) hatálya alá tartoznak, ami azt jelenti, hogy a megjelenéstől számított 1 éven belül 10%-nál nagyobb kedvezményt a fogyasztói árból nem kaphat rá a vásárló (beleértve az ingyenes szállítási díjat és a tündérpontot is). A kedvezmények együttesen nem haladhatják meg a fogyasztói ár 10%-át.


Miért nem kapom meg az ajándékkönyvem?

Árkötött termékhez a törvény szerint nem adható semmiféle ajándék, kedvezmény. Ezt a weboldalunkon piros kitöltőszínnel a lap tetején jelöljük rendeléskor.

Nemzetközi szállítás


Külföldre is szállítanak?

Igen, az EU több országába vállalunk kiszállítást. A pontos költségeket és szállítási időt itt láthatod (a lap aljára görgetve).


Mennyi idő, amíg külföldre kiszállítják a rendelést?

Általában 3–5 munkanapon belül megérkezik a külföldi megrendelés.


Hogyan kapom meg a szállítási költséget?

A szállítási költséget a megrendelés leadása után súly alapján számoljuk. Ezt e-mailben megküldjük, melyet a megadott link segítségével azonnal kifizethetsz (egyben a rendelés értékével). A kifizetés után már útnak is indítjuk csomagod a nagyvilágba!

Fiók és hírlevél


Kell regisztrálnom a vásárláshoz?

Nem kötelező, de regisztrált vásárlóként könnyebben nyomon követheted a rendeléseidet és gyorsabban vásárolhatsz legközelebb.


Hogyan iratkozhatok fel a hírlevélre?

A főoldal alján található űrlapon keresztül tudsz feliratkozni.


Le tudok iratkozni a hírlevélről?

Igen, minden hírlevél alján találsz leiratkozási linket, amire kattintva azonnal törlünk a listáról.

Hírlevél és kommunikáció


Milyen gyakran küldtök hírlevelet?

Általában heti 2–3 alkalommal. Ez függ az akciók számától vagy a megosztani kívánt tartalmak mennyiségétől.


Csak akciókról szól a hírlevél, vagy tartalom (pl. könyvajánlók) is van benne?

Nagyon változatosak hírleveleink. Küldünk ajánlókat, közelgő megjelenéseket, akciókat. Minden, ami szem szájnak ingere!


Van külön gyerekkönyves ajánló hírlevél?

Természetesen! Számos témában ajánlunk könyveket.

Problémák és segítség


Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mit tegyek?

Ellenőrizd a „Promóciók” vagy a „Spam” mappát, ha ott sem találod, vedd fel velünk a kapcsolatot.


Mi történik, ha nem tudom átvenni a csomagot?

A futár újra megpróbálja kézbesíteni. Ha végül nem sikerül, a rendelés visszaérkezik hozzánk. Ha utánvétes a csomag, automatikus törlésre kerül. Amennyiben előre kifizetted, vedd fel velünk a kapcsolatot és egyeztetünk a továbbiakról.


Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?

A „Jelszó emlékeztető” funkcióval új jelszót tudsz kérni az e-mail címedre.