Általános Szerződési Feltételek

Hatályos: 2017. december 7. napjától

A Szolgáltató A www.konyvtunder.hu online áruházat a TótHágas Plusz Kft (székhely: 1047 Budapest, Perényi Zsigmond u. 15., cégjegyzékszám: 01-09-667080, statisztikai számjele: 12314410-4649-113-01, adószáma: 12314410-2-41, képviseli: Tóth József ügyvezető önállóan) üzemelteti (továbbiakban: "Szolgáltató").

A www.konyvtunder.hu tárhelyszolgáltatója a Netmarker Kft. 

A tárhely szolgáltató székhelye: 1115 Budapest, Csóka utca 3/a. 1. em. 55.

Cégjegyzékszám: 01-09-876616


E- mail: info@konyvtunder.hu

A szolgáltatás igénybevétele A megrendelések leadása a www.konyvtunder.hu internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.konyvtunder.hu webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A termék(ek) kosárba tételét követően átvételi és fizetési mód választandó. A „megrendelés véglegesítése” gomb megnyomásával a vevő ajánlatot tesz, mellyel fizetési kötelezettsége keletkezik, s melyre a megrendeléstől számított 48 órán belül automatikusan visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a választott átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, termékmegnevezést és darabszámot, valamint a vevő adatait. Amennyiben a visszaigazolás – mely tartalmazza a megrendelés feltételeit - nem érkezik meg, a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól. A rendelés leadása előtt a felhasználónak van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására a módosult adatok felülírásával és rögzítésével. A szerződés nyelve magyar. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma iktatásra, archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma. Az árak forintban értendők, az Áfát tartalmazzák. Felhívjuk rá a figyelmüket, hogy lezárt, elküldött rendelésen sajnos nem áll módunkban módosítást eszközölni, mivel a rendszerünk automatikusan fogadja be és dolgozza fel a beérkezett rendeléseket, és így állítja ki róla a bizonylatot. Ha nem megfelelő a rendelés, akkor a rendelés leadása után maximum 12 órán belül e-mailben törlést lehet rá kérni és új rendelést leadni. 

A regisztrációhoz, a megrendeléshez, illetve a weboldal használatához az adatkezelési szabályzatban foglaltak elfogadása szükséges.

A vásárláshoz egyszeri regisztráció szükséges, az e-mail címe és jelszava használatával bármikor beléphet a Könyvtündér birodalmába. Regisztráció nélkül is leadhatja rendelését, de itt kell felhívnunk rá a figyelmét, hogy regisztrált vásárlóink az egyes akciók során további kedvezményekben részesülhetnek, míg azok, akik nem regisztrálnak, sajnos nagyrészt nem élhetnek ezekkel a lehetőségekkel. 

A keresett kiadványokat a Kereső mező segítségével könnyen megtalálhatja, ahol megadhatja a könyv címét, a szerző nevét, vagy ezek bármely részletét, vagy egy kulcsszót.

Bejelentkezést követően kosárba teheti a kiválasztott könyveket. Kosarának tartalmát a megrendelés elküldéséig bármikor módosíthatja.

A megrendelés véglegesítéséhez kattintson a Tovább a megrendeléshez menüpontra, ahol rendszerünk kiszámolja az esetleges szállítási díjat, valamint tájékoztatjuk megrendelésének végösszegéről. A Megrendelem gombra kattintva Ön rendelését lezárja, melyről automatikus visszaigazolást küldünk e-mailben, a regisztráció során megadott e-mail címre.

A raktáron lévő könyvek várható szállítási határideje 1-3 munkanap. Az adott termék várható szállítási ideje a termékadatlapon megtalálható. Az egyszerre rendelt, de különböző szállítási határidejű kiadványokat egyszerre, egy csomagban küldjük.

Belföldre a megrendelt termékeket az Express One Kft. munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között, lehetőség szerint előzetes telefonos egyeztetés, SMS-küldés után szállítják ki a regisztrációs során megadott címre. Az Express One Kft. a kézbesítés reggelén 8 óra körül e-mailben értesítést küld a csomag várható érkezésének időpontjáról. Sikertelen kézbesítés esetén a következő munkanapon ismételten megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Amennyiben ez is sikertelen, a csomag visszakerül a feladóhoz. A Szolgáltató egy megrendelés esetében egy alkalommal biztosít kiszállítást. Amennyiben a csomagot a megrendelő bármely oknál fogva nem veszi át, annak újbóli kiküldése csak új megrendelés leadását követően történhet.

Postapont, MOL-pont esetén a megrendelő SMS-ben kap értesítést. Postapont, MOL-pont, Csomagautomata megrendelés esetén a csomag beérkezésekor a Posta SMS-t küld, ezután kerülhet kézbesítésre a csomag a kiválasztott Postaponton, MOL-ponton.

Amennyiben a regisztráció során nem adott meg telefonszámot, abban az estben legkorábban a Könyvtündér visszaigazolása után 2 munkanappal kerülhet kézbesítésre a csomag a kiválasztott Postaponton, MOL-ponton. A Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a vásárlók által megrendelt termékeket a megrendelésben rögzített határidőn belül leszállítsa. Mindent megteszünk a weboldalon található információk pontosságáért, a készletinformációk aktualizálásáért. Amennyiben valamely megrendelt tételt nem áll módunkban kiszállítani, vagy a várható szállítási ideje a megadottól jelentősen eltér, munkatársaink egyeztetés céljából telefonon vagy e-mailben megkeresik a vásárlót. Ha a megrendelt terméket a fentiek ellenére mégsem tudjuk biztosítani, a Szolgáltató erről haladéktalanul tájékoztatást küld és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszaindítja a kifizető kártyára, a tájékoztatást követően legkésőbb 14 napon belül. A stornó tranzakcióval kapcsolatban a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. 

Személyes átvétel a Szolgáltató telephelyén

Amennyiben megrendelését személyesen szeretné átvenni, ezt vásárláskor a szállítási módnál jelezze. Rendelését az értesítést követő 5-6 munkanapon belül személyesen átveheti központi raktárunkban (cím: 1047 Budapest, Perényi Zsigmond utca 15., H-P: 8-15 óráig). Személyes átvétel esetén szállítási költséget nem számítunk fel.

Felhívjuk figyelmüket, hogy 2020. január 1-től csomagkezelési-díjat számolunk fel a átvételi pontokon átvehető rendelésekre, melynek díja 150 Ft/rendelés. Ez a költség az utánvételes vásárlásokat érinti, az előre kifizetett bankkártyás fizetést nem. A 150 Ft akkor is igaz az utánvétre, ha a megrendelt könyvekből a vevő a helyszínen csak részben veszi át a megrendelését. 

Személyes átvétel a Szolgáltató saját bolthálózatában

Az ország területén, 11 boltunkban tudja átvenni megrendelését. További infó az Átvevőpontjaink menüpont alatt a shop főoldalán.

Felhívjuk figyelmüket, hogy 2020. január 1-től csomagkezelési-díjat számolunk fel a átvételi pontokon átvehető rendelésekre, melynek díja 150 Ft/rendelés. Ez a költség az utánvételes vásárlásokat érinti, az előre kifizetett bankkártyás fizetést nem. A 150 Ft akkor is igaz az utánvétre, ha a megrendelt könyvekből a vevő a helyszínen csak részben veszi át a megrendelését. 

Postai átvevőpontok

Az ország több mint 2500 postája közül választhatja ki az önhöz legközelebbi postát, ahol átveheti rendelését. A megrendelést követő visszaigazoló e-kézbesítését követően 2 munkanapon a kiválasztott postán átveheti a rendelését. Ezen átvételi mód választása esetén a postai kézbesítő nem szállítja ki a csomagot és nem hagy értesítést a csomag megérkezéséről. Postai átvevőpontok esetében díjat számítunk fel, melyet alább, a szállítási díjaknál olvashat.

MOL benzinkút átvevőpont

Országosan 128 MOL benzinkúton is átvehetőek a megrendelt termékek. A megrendelés során tudja megjelölni azt a MOL benzinkutat, ahol szeretné átvenni csomagját. A megrendelést követő visszaigazoló e-kézbesítését követően 2 munkanapon a kiválasztott MOL benzinkúton átveheti a rendelését.

Ezen átvételi mód választása esetén a kézbesítő nem szállítja ki a csomagot és nem hagy értesítést a csomag megérkezéséről. Ennél az átvételi formánál díjat számítunk fel, melyet a szállítási díjaknál olvashat majd.

Szállítási díjak belföldre

Házhoz szállítás

0 - 6999,- Ft rendelési értékig  990,- Ft

7000 - 19.999,- Ft rendelési értékig 790,- Ft

20.000,- Ft rendelési érték felett INGYENES

Átvétel Postahivatalban és MOL kúton, illetve Posta csomagautomatában

 0 - 6999,- Ft rendelési értékig  990,- Ft

7000 - 19.999,- Ft rendelési értékig 790,- Ft

20.000,- Ft rendelési érték felett INGYENES

Felhívjuk figyelmüket, hogy 2020. január 1-től utánvételi-díjat számolunk fel az utánvételes csomagokra, melynek díjértéke 250 Ft/rendelés. Az előre kifizetett bankkártyás fizetési módot ez a költség nem terheli. 

A szállítási díjak az ÁFA összegét tartalmazzák.

Amennyiben valamely megrendelt tételt nem áll módunkban kiszállítani, a szállítási költség a megrendelés értékéhez igazodik.

Amennyiben a megrendelést telephelyünkön, vagy saját bolthálózatunkban személyesen veszi át, szállítási költséget nem számítunk fel. Személyesen Budapesten, a Perényi Zsigmond utca 15. szám alatt lévő telephelyünkön, illetve valamely átvételi pontunkon (saját bolthálózatunkban) veheti át ingyenesen a megrendelését.

Vásárlási feltételek és a vásárlás menete külföldi csomagküldés esetén

A vásárlás menete az alábbi:

• regisztráció a Könyvtündér Internetes Könyváruház weboldalán: www.konyvtunder.hu

• a termékek kiválasztása, megrendelése • a rendelésről a vásárló visszaigazoló e-malit kap (Könyvtündér a rendelést visszaigazolja, jelzi az esetleges hiányokat, megküldi a rendelés értékét és a postaköltséget/szállítási költséget/vám díjakat.)

• a megrendelés és a szállítási költség ellenértékét előre, egy összegben kell megfizetni, bankkártyás fizetés útján

• a fizetés (még ha egyes adatok euróban is vannak megadva) magyar forintban történik, de a számlán feltüntetésre kerül a végösszeg EURO-ban is

• a csomag várhatóan 5-7 munkanap alatt megérkezik a megadott címre, a megadott időintervallum tájékoztató jellegű, az esetleges késedelemért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

A szolgáltatás elérhető az alábbi országokban: Amerikai Egyesült Államok, Albánia, Andorra, Ausztrália, Ausztria, Ázsia, Belgium, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Ciprus, Csehország, Dánia, Észak-Amerika, Észtország, Feröer-szigetek, Finnország, Franciaország, Gibraltár, Görögország, Hollandia, Horvátország, Izland, Írország, Lengyelország, Lettország, Liechtenstein, Litvánia, Luxemburg, Macedónia, Málta, Monaco, Montenegró, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Oroszország és Baltikum, Portugália, Románia, San Marino, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia, Törökország, Vatikán.

A bankkártyás fizetés feltételei

A Könyvtündér internetes könyváruház a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. Könyváruházunk a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról webáruházunk nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően online könyveladási portálunk oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.  A megvásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján.

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

Fizetés lépései

Ön a Könyvtündér oldalán választja ki a megvásárolni kívánt árut, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.

Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.

A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót

A fizetést követően Ön visszatér a Könyvtündér oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

 Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Könyvtündér könyváruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Elállás

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján telefonon (06-1-370-5540), e-mailben (info@konyvtunder.hu), illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül elküldeni a Szolgáltató részére.

A vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.

Bolti átvételes terméktől történő elállás esetén a terméket vigye vissza abba a boltba, ahol a terméket átvette, ahol készpénzben kaphatja vissza a vételárat.  Elállás esetén a termék visszaküldési költsége a vásárlót terheli. A megrendelő elállása esetén kizárólag a megrendelés értéke kerül visszafizetésre, az esetlegesen korábban előre rendezett postaköltség díja a megrendelőt terheli. A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.

Elállás esetén a vevő által megadott bank számlaszámra, kizárólag banki átutalással teljesítjük a visszafizetést. A visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

A vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen:

• olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak;

• romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

• olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

• olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

• lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta;

• hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében (az előfizetéses szerződések kivételével);

• a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási / felmondási jogát.

Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

Ha a Vevő webáruházunkban szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést kötött, elállás helyett felmondásra jogosult. Felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. Felmondási jogát nem gyakorolhatja szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

Szavatossági igények

A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.

A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

Korlátozások

A hatályos jogszabályok értelmében tilos Magyarországon 18 életévet be nem töltött személy részére alkohol- valamint szexuális tartalmú terméket értékesíteni. Amennyiben a Vevő a regisztráció során megadta születési évét, úgy alkohol- vagy szexuális tartalmú termék megrendelése esetén azt a Szolgáltató érvényes nyilatkozatnak tekinti a tekintetben, hogy jogosult-e a Vevő részére a megrendelt termék értékesítésére. Ellenkező esetben a Vevőnek az adott termék megrendelésekor külön nyilatkozatot kell kitöltenie életkorára vonatkozólag. A Vevő teljes körű szavatosságot vállal az előző bekezdésben hivatkozott, a regisztrációkor megadott felhasználói adatok valóságtartalmáért. Amennyiben utóbb kiderül, hogy az általa megadott adatok bármelyike, így különösen alkohol- vagy szexuális tartalmú termék megrendelése esetén a Vevő által megadott életkor nem felelt meg a valóságnak, és ebből a Szolgáltatót bármilyen kár éri illetőleg a Szolgáltatóval szemben bármilyen joghátrányt érvényesítenek, a Vevő köteles a Szolgáltatóval szemben maradéktalanul helytállni, és a Szolgáltató fenntartja jogát, hogy a Vevővel szemben kártérítési igényt érvényesítsen.

Felelősség korlátozása: a Szolgáltató nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:

• olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a Vevőt, hogy csatlakozzon a Könyvtündér weboldalára, ott megrendelést adjon le. 

• vevő számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért. 

Kérjük, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekezzen az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.

Egyéb rendelkezések

A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

A felhasználó az előző pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon a Szolgáltató munkatársaihoz a 1047, Budapest, Perényi Zsigmond utca 15. szám alatti címen, illetve a 06-1-370-5540-es telefonszámon (munkanapokon 8:00-16:00 között, illetve a honlapon jelzett időpontban).

Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik a 1047, Budapest, Perényi Zsigmond utca 15. alatti postai címen, az info@konyvtunder.hu e-mail címen, illetve a 06-1-3705540-es telefonszámon (munkanapokon 8:00-16:00 között, illetve a honlapon jelzett időpontban).

A Webáruház internetes tartalma, a szövegekkel, grafikákkal, fényképekkel, animált fényképekkel, filmekkel, illusztrációkkal és bizonyos esetekben hangokkal és programokkal együtt a Szolgáltató tulajdonát képezik. Ezen tartalmak szerzői jogi védelem alatt állnak. Felhasználásuk kizárólag az Szolgáltató kifejezett írásbeli engedélyével megengedett. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az ÁSZF-et részben, vagy egészben bármikor egyoldalúan módosítsa, a felhasználó értesítése mellett. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba.

Az ÁSZF a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő megrendelő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazzák. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően, a Szolgáltató Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, különösen a Polgári Törvénykönyvben, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamit az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben, és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

Budapest, 2020. szeptember 02.